!Bewust sociaal op web
blog

Social selling, hoe? Mijn werkwijze

Het mooie van social selling is dat elk mkbbedrijf uniek is. Dus elke aanpak is maatwerk. Ook de mate waarin jij als ondernemer aan social selling wilt gaan doen, is natuurlijk persoonlijk. Wil jij klein beginnen of er meteen voluit in gaan. Ik kan met je meedenken hoe jij dat kunt gaan invullen

Plan van aanpak

1. Na het eerste contact voeren we een verkennend gesprek.

2. In een vervolggesprek bespreken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.

3. Afhankelijk van de keuze ga ik aan de slag voor jou. Dit kan zijn voor:

- een eenmalig project,

4. Ik rapporteer tussentijds zodat we het iedere keer over hetzelfde hebben.

5. Ter afsluiting volgt een rapport en/of eindgesprek.

Toelichting figuur: de Gouden Cirkel van Simon Sinek. De tweede circel vanaf midden staat voor het hoe.

De Gouden Cirkel van Simon Sinek is een denkmodel in de marketing voor de positionering van een merk, product of dienst. Sinek ontdekte dat achter alle succesvolle merken allemaal dezelfde manier van denken, handelen en communiceren ten grondslag ligt.

De tussencircel staat voor het hoe. De werkwijze. Hoe je het doet.

Website gebouwd door Iwan Koenderman © 2020